Søk

Her vil vi legge inn svar på de vanligste spørsmål

- Jeg prøver å bestille, men får beskjed om at E-postadressen min allerede er i bruk...

Hvis du tidligere har opprettet en bruker, og handlet i butikken, må du logge deg på med E-post og kode. Du kan klikke på "Glemt passord" for å få tilsendt nytt.
Hvis du ønsker, kan vi slette din bruker. Da tar du kontakt med oss.

 

- Jeg har ventet lenge nå, hvor er pakken min?

Den dagen vi sender din ordre vil du motta en E-post som forteller at din pakke er sendt. Har du valgt porto med sporing, finner du et sporingsnummer i denne E-posten. Klikk på dette, og se hvor pakken befinner seg. Har du valgt "Porto uten sporing" kan vi ikke se hvor pakken er. Normal levering med posten er to til tre dager, men av og til tar det lengre tid. Helg, helligdager, ferie o.l. vil forsinke leveringen. Har du bestilt en liten pakke, som passer i postkassa, skal pakken leveres der. Har du bestilt en større pakke, vil du få en SMS, hvis du har lagt inn ditt mobilnummer, når pakken kan hentes på butikken. Har du ikke lagt inn mobilnummer vil du få en "hentelapp". Mange, som har valgt "Digipost", får melding om pakker der. Har du fortsatt ikke mottatt pakken din etter en uke, vil vi gjerne høre fra deg. Da må vi kontakte Bring/Posten.

 

- Jeg søker, men finner ikke boka...

Når du søker etter bøker eller forfatter må du bruke riktige tegn. Ø eller Ö kan gjøre en forskjell. Æ eller Ä osv.

I forfatterens navn setter vi alltid punktum etter initialer. F.eks: P. D. James. Ikke P D James. Dette hjelper søkemotoren til å finne riktig forfatter, istedet for alt innhold med samme bokstaver.

Vi anbefaler bruk av enkle søkeord, gjerne de skjeldneste. Vil du finne bøker av Knut Hamsun, er søkeordet Hamsun bedre enn søkeordet Knut. Leter du etter en bok om Brandbu, kan du skrive Brandbu istedet for bokens tittel. o.s.v.

Finner du ikke boken du søker kan dette skyldes at vi ikke har den på lager, eller at søkeordet er svakt.

Du kan alltid ringe oss på telefon 45850166 eller sende en E-post til post@boklibris.no  

 

- Jeg vil betale bøkene mine med Vipps, men får det ikke til.

Når du vil betale med Vipps, handler du på vanlig måte.

Når du kommer til kassen, velger du Vipps, og taster inn mobilnummeret ditt.

Deretter må du inn i Vipps-appen på mobilen din og godkjenne beløpet. Handelen vil nå gå igjennom, hvis du har nok penger på konto.

Et alternativt valg er Faktura.

 

- Jeg vil ha tilsendt faktura, men alternativet kommer ikke opp.

Når du kommer til kassen, og har tastet inn personlig informasjon, velger du betalingsalternativ. Hos oss kan du bruke PayPal, forskjellige bankkort/kreditkort, Vipps eller faktura. I tillegg kan du betale ved henting på Jaren. Ønsker du å få tilsendt faktura må du handle for minst kroner 200,- Handler du for mindre enn 200,- kroner, kommer ikke valget "FAKTURA" opp.