Mark Masters - Innholdsrevolusjonen

69,00 Kroner

Klarna
Varenummer: AFL4
Klar for sending: På lager
stk.

Søk på forfatter
Innbundet
Boken er veldig fin
Smussomslag er fint
Språk: Norsk
Sider: 197
Illustrert: Nei
Denne utgaven er trykket i 2017

Innholdsrevolusjonen - kommuniser det du står for ved å fortelle en bedre historie

Kommuniser ved å fortelle en bedre historie. Mark Masters er markedsdirektør i The ID Group, konsulenter innen innholdsmarkedsføring. Han tror på betydningen av at selskapene skaper bedre innhold, etablerer organisk vekst og står for noe spennende. Han snakker med markedsførere og selskaper på bransjekonferanser om temaene innholdsmarkedsføring og anvendelse av en «Fortellingen er viktigst»-holdning for å få en tettere relasjon til et publikum. Han er med på å arrangere fortellerstevnet Once Upon a Time, og er en av programvertene i podcasten Marketing Homebrew. Hans nettbaserte serie Talking Content Marketing fører sammen innflytelsesrike personer, forfattere og talere fra markedsføringens verden som deler sin kunnskap. Markedsføringen har endret seg mer de siste 20 årene enn noen annen forretningsdisiplin. Hvorfor bruker vi da de samme gamle lærebøkene? Hvorfor tror bedriftseiere fremdeles at man gir bedriften en lang levetid ved å rope høyere enn konkurrentene? Den gamle måten å markedsføre på, der vi ble oppfordret til å bruke mer på reklame og bli sett, er død. Markedsføring handlet om å forstyrre massene, men tidene har forandret seg. Det eneste som får oss til å skille oss ut, er historiene vi forteller. Denne boken er ikke basert på gamle metoder som å lage markedsføringsplaner eller analysere markedsføringsmiksen. Den handler om en ny måte å tenke på - en som er basert på innhold som er mer emosjonelt og nyttig for andre når de skal løse problemene sine - for å skape lønnsom handling.

Produktets tagger

Billigere bøker og porto!

Mine tagger